دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته دوشنبه 22 شهریور 1400/ شماره 359
رقابت پ پ ها همانند هفته گذشته،دلار نیمایی افزایشی شد،ادامه ریزش قیمت دلار ،قیمت های سردرگم بازار ،صعود برنت به 73 دلار،بورس روی مدار ریزش

رقابت پ پ ها همانند هفته گذشته
امروز مطابق دوشنبه هر هفته معاملات پ‌پ ها و پی وی سی در بورس کالا جریان داشت. معاملات پ پ نساجی علی رغم اینکه در قیمت پایه 596 تومان افزایش داشت اما بین قیمت پایه تا 5 درصد رقابت، انجام شد گروه پ پ شیمیایی نیز با توجه به اینکه این هفته قیمت های پایه متفاوتی از کاهش و افزایش داشتند رقابتی چندانی به جز گرید 548R جم که 26 درصد رقابت شد، در این گروه صورت نگرفت. در گروه پی وی سی نیز با توجه به افزایش مداوم قیمت پایه این گروه، امروز همه با قیمت پایه معامله شدند.

دلار نیمایی افزایشی شد
میانگین هفتگی دلار نیمایی که از 14 شهریور تا دیروز 25 تومان کاهش پیدا کرده بود، امروز اما تغییر مسیر داد و به 22 هزار و 940 تومان رسید. اختلاف میانگین هفتگی دلار نیماییِ نسبت به دلارِ قیمت های پایه‌ی دیروز، 29 تومان افزایش است. میانگین روزانه دلار نیمایی امروز در کانال 23 هزار تومان است. 

ادامه ریزش قیمت دلار 
دلار صرافی ملی که روز گذشته با 196 تومان کاهش، 26 هزار و 825 تومان قیمتگذاری شد، امروز هم به روند کاهشی ادامه داد و در مجموع با 371 تومان ریزش تا ساعت 15.00، هر دلار آمریکا، 26 هزار و 454 تومان قیمتگذاری شد. دلار آزاد هم به کاهش خود ادامه داد و به 27 هزار و 220 تومان رسید. در ساعاتی از بازار آزاد امروز، دلار آزاد تا مرز 27 هزار تومان هم عقب نشینی کرد ولی در ادامه به قیمت های بالاتر رفت.

قیمت های سردرگم بازار 
قیمت دلار ریزشی اما قیمت های بازار بی تفاوت به این ریزش ترکیبی از کاهش، افزایش و بدون تغییر بود. در گروه پلی اتیلن ها، سنگین فیلم و اکستروژن افزایشی و سایر گروه ها بدون تغییر بودند. در پ پ نساجی قیمت MFI بالاها بدون تغییر و سایر گریدها افزایشی و پ پ شیمیایی نیز ترکیبی از افزایش و کاهش را رقم زدند، گریدهای که قیمت پایه روز گذشته افزایشی بودند صعودی و گریدهای که قیمت پایه‌ی کاهشی داشتند، افت قیمت داشتند.

صعود برنت به 73 دلار
برنت که معاملات هفته گذشته را با 72 دلار به پایان رسانده بود امروز و در شروع هفته جدید کاری، معاملات را با صعود به 73 دلار آغاز کرد. قیمت برنت تا ساعت 15:00: 73 دلار و 84 سنت.

بورس روی مدار ریزش
بورس تهران که دیروز کاهشی شد امروز نیز به روند کاهشی خود ادامه داد  و شاخص کل بازار سرمایه در پایان معاملات با 14 هزار و 709 واحد کاهش به 1 میلیون و 475 هزار رسید.


 ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟